پرش به محتوا

عذرخواهی پس از ادرار کردن روی صحنه

    عذر خواهی پس از ادرار کردن روی صحنه

    سوفیا اوریستا [Sophia Urista] یکی از خواننده‌های راک آمریکایی در مقابل چشم مردم و هنگام اجرای کنسرتش شلوار خود را پایین کشید و بر سر یکی از طرفدارانش شاشید!

    عذرخواهی پس از ادرار کردن روی صحنه

    آنچه که گذشت
    در میانه این کنسرت، سوفیا که ظاهرا فشار زیادی بر مثانه‌اش وارد شده بود به جمعیت می‌گوید که باید خود را خلاص کند و فرصت توالت رفتن را ندارد!

    سپس از یکی از طرفدارانش خواست تا روی سن بیاید و دراز بکشد و آنگاه در برابر چشم بهت‌زده و کنجکاو صدهاهزار نفر شلوار خود را پایین کشید و بر روی صورت این طرفدار ادرار کرد!

    پوزش
    سوفیا در توییترش نوشت: «من خانواده و گروه موسیقی‌و طرفدارانم را بیش از هر چیزی دوست دارم و می‌دانم که کاری که کردم برخی را دلگیر کرده و به آن‌ها اهانت شده است.

    من از آن‌ها معذرت می‌خواهم و می‌خواهم که آن‌ها بدانند که براستی قصد نداشتم تا کسی را آزار دهم»!

    گروه موسیقی این خانم نیز خبر داد که: «این نوع رفتار چیزی نیست که بار دیگر در نمایش‌های ما ببینید»!

    پرسش
    داریم به کجا می‌رویم؟!

     

    واکنش جمهوری اسلامی

    کاظم غریب آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر با انتشار توئیتی نوشت:

    “زیاد در مورد ادعا‌های آمریکا در حمایت از انسان‌ها و حقوق بشر شنیدیم. به قضیه اخیر خواننده آمریکایی، Sophia Urista، نباید از منظر آزادی‌های فردی نگریست. آنچه اتفاق افتاد، از بین رفتن “کرامت انسانی” و لجن مال کردن آن در کشوری است که مدعی حمایت از حقوق انسان در دیگر کشورهاست.

     

    سوفیا اوریستا، یکی از خوانندگان آمریکایی است که در یکی از کنسرت‌هایش در اقدامی کریه روی یکی از هوادارانش ادرار کرد و مورد انتقاد بسیاری از رسانه‌ها قرار گرفت.

     

    حرکت غیراخلاقی او خشم کاربران در شبکه‌های اجتماعی را برانگیخته و گروه مستقر در نیویورک را مجبور به عذرخواهی کرده؛ آن‌ها اعلام کرده‌اند که خواننده «گیج شده“ و چیزی نیست که دوباره در برنامه‌ها ببینیم.»

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *