پرش به محتوا

زهرا امیرابراهیمی و دروغی که بافت

    در سال ۱۳۸۵ فیلمی از رابطه جنسی زهرا امیرابراهیمی و مرد دیگری در اینترنت و سی‌دی‌های خانگی پخش شد، و وی در آن زمان انتساب این فیلم را به خودش انکار کرد و آن را یک تهمت ناروا و برچسب غیرانسانی نامید، اما روز جمعه این هفته و پس از گذشت سالها اقرار کرد که خودش بوده است.

    فیلم‌ مورد بحث، که با نام نرگس۲ معروف شد، هم‌آغوشی دختر و پسری جوان را به تصویر می‌کشید. زهرا امیرابراهیمی در آن زمان با اشاره به نامزدی پیشینِ خود با مردی که در فیلم حضور داشته، به خبرنگار روزنامه گاردین گفته‌بود: «واقعیت اینجاست که شخص درون فیلم، من نیستم. منکر شباهت‌هایی که هنرپیشه فیلم غیراخلاقی مذکور با من دارد نیستم زیرا با استفاده از امکانات گریم می‌توان فردی را شبیه دیگری ساخت» و «بدترین نکته در این میان آن است که به وجهه خانواده مذهبی‌ام صدمه وارد شده است.»!

    زهرا امیرابراهیمی در آن زمان گفت: «واقعیت اینجاست که بیش از ۹۰ درصد مردم ایران در مورد امور مبتذل و شرم آور کنجکاوی به خرج می‌دهند»!

    زهرا امیرابراهیمی و دروغی که بافت

    جمعه شب این هفته، در برنامه چندشنبه با سینا که از شبکه ماهواره‌ای ام‌بی‌سی پرشیا پخش می‌شود، زهرا امیرابراهیمی، که در فرانسه زندگی می‌کند، اقرار کرد که صحنه‌های آن فیلم مربوط به رابطه جنسی خودش و دوست پسرش بوده و فردی به نام مجید بهرامی [که در سال ۱۳۹۳ درگذشت] آن فیلم را پخش کرد، هر چند که معلوم نیست این گفته‌اش نیز راست باشد و خودش در پخش آن فیلم دست نداشته بود!

    ***

    برخی دروغ می‌گویند و کارهای بزعم خودشان غیر اخلاقی و مبتذل و شرم آور انجام می‌دهند و از رفتار و کردار خویش پلی می‌سازند برای گرفتن اقامت در خارج از ایران و ساکن فرانسه شدن!

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *