پرش به محتوا

مانتوی جلوباز متین ستوده

    مانتوی جلوباز متین ستوده

    سیده متین السادات ستوده، بازیگر ‏۳۴ ساله تئاتر و سینما و تلویزیون، تصاویری از حضورش را در اكران خصوصی فیلم مسخره باز در اینستاگرامش منتشر کرد.

    مانتوی جلوباز متین ستوده

    مانتوی جلوباز متین ستوده

    مانتوی جلوباز متین ستوده

    متین ستوده، در گفتگو با صبح نو در مورد انتقاد بعضی‌ها از پوششش در این مراسم اینگونه توضیح داد:

    «انگار بعضی‌ها با آراسته بودن مشکل دارند. هیچ‌وقت به آنچه نیستم، تظاهر نکردم. همیشه در حریم خصوصی یک شکل بوده‌ام و حتی در صفحه شخصی‌ام سعی کرده‌ام به خودم نزدیک باشم. اصلا قصدم این نبوده که بخواهم برخلاف قوانین مملکت کاری بکنم.»!

    پوشیدن مانتوی جلوباز در ایران حلاف قوانین مملکت است، اما خانم‌های شیک پوش، بدشان نمی‌آید از دور زدن و نادیده گرفتن قوانین مملکت!

    عذرخواهی متین ستوده
    سرانجام فشارها متین ستوده را به معذرت خواهی وادار کرد، [علاوه بر واکنش منفی برخی از کاربران شبکه‌های مجازی، به گزارش خبرگزاری فارس، ایشان به دادسرای ارشاد احضار و با قرار کفالت آزاد شدند] و این بازیگر در اینستاگرامش نوشت:

    «با توجه به اینکه اخیرا عکس‌هایی از بنده در شبکه‌های مجازی منتشر گردیده است، صرف‌نظر از اینکه هیچگونه نیتی در جهت هنجار شکنی نداشته و ندارم، چنانچه باعث سوءاستفاده برخی شبکه‌های معاند گردیده و موجبات تکدر خاطر برخی از هموطنان عزیز را فراهم نموده است لذا از همه این عزیزان و همچنین خانواده محترم شهدا عذرخواهی می‌نمایم.»

    معنی معاند
    در لغتنامه دهخدا آمده که معاند یعنی: «عنادکننده و دشمن؛ خودسر و سرکش و گردنکش و متمرد و نافرمان و دشمن و ژکاره؛ معارض به خلاف نه به وفاق، ستیزه کننده…»

    اینستاگرام متین ستوده:
    instagram.com/matinsotudeh

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *